Szukaj

Zwroty i wymiany

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@redisbad.pl

Zwracaną rzecz wraz z dowodem zakupu (paragonem/fakturą) zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Jagiellońska 78 lok 3.51, 03-301 Warszawa

, Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny


Formularz zwrotu do pobrania TUTAJ

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

1.Aby skorzystać z prawa odstąpienia wymagane jest zachowanie terminu odesłania towaru zgodnie z § 7 pkt.2 Regulaminu Sklepu
2.Odstąpienie realizowane jest tylko w momencie odesłania przesyłki z towarem, potwierdzeniem zakupu dołączanego do paczki (paragonu) oraz wypełnionego formularza zwrotu z zachowaniem terminu zgodnie z § 7 pkt.2 Regulaminu Sklepu
3.Zwracane produkty nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, uprane, zmodyfikowane ani noszone (poza przymierzeniem). Ponadto, produkty powinny posiadać wszystkie metki i etykiety.
4.Istnieje możliwość pobrania gotowego wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na początku Regulaminu

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@redisbad.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jagiellońska 88/24, 00-992 Warszawa .

Reklamowany towar należy wysłać na adres:ul. Jagiellońska 78 lok 3.51, 03-301 Warszawa

 związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium